2016. december 8., csütörtök

Ajándék házi készítésű lekvár Ágitól.





A napokban levelet kaptam egy kedves olvasómtól Ágitól, melyben azt írja "Idén úgy döntöttem, hogy belevágok életem nagy kalandjába, és lekvárt fogok főzni. Szeretnék egy kis kóstolót küldeni Önnek."

Bevallom nagyon megörültem, sőt meghatódtam, hogy éppen engem szeretne Ági megajándékozni a saját készítésű lekvárjaival. Ez azért is történt, mert igaz egész évben rengeteg ajándékot kapok a receptjeimért cserébe, de azok nem magánszemélyektől származnak. Tehát örömmel írtam meg a címemet, és a minap meg is érkezett a finom, és különleges ízvilágú lekvárokat rejtő csomag.

Nagyon köszönöm Ági a kedvességedet, a finomabbnál, finomabb lekvárokat, és a kis meglepés ajándékot is. Mindegyik lekvár különleges és nagyon finom, így bátran kimerem jelenteni, hogy az első kóstolás után nem tudtam közülük választani, így mindegyik a kedvencem lett.

Ági nemcsak a családja részére készít a finom, és különleges lekvárokat, hanem meg is vásárolhatja bárki. A saját webáruházában a Lekvártár-ban   mindenki kedvére nézelődhet, válogathat a "Hagyományos lekvárok", a "Különleges lekvárok"... között, vagy éppen olvashat a "Lekvárfőzés" rejtelmeiről is.

A karácsonyi ünnepek közeledtével pedig Mindenkinek a figyelmébe ajánlanám Ági lekvárkülönlegességeit, melyeket szép díszcsomagolásban el is ajándékozhatunk.





MÉG EGYSZER KÖSZÖNÖM KEDVES ÁGI!!!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése