2014. november 3., hétfő

Receptvarázs Évkönyv 2014





Az októberi hónapot bátran elnevezhetném a szakácskönyvek hónapjának is. Ugyanis a Receptvarázs csapatától kaptam egy kedves levelet, melyben azt írták, hogy megajándékoznak a 2014-es Receptvarázs Évkönyvvel. Nagyon boldog voltam, és izgatottan vártam az ajándékcsomagot. Pár nap múlva aztán meg is érkezett. Gyorsan kibontottam, és már lapozgathattam is. A könyv tele van remek receptekkel, és a fotók olyan csábítóak, hogy kedvem lenne, szépen sorban, mindegyiket elkészíteni.

Nagyon köszönöm a Receptvarázs.hu egész csapatának, ezt a szép, és kedves ajándékkönyvet!!!

Mindenkit csakis arra tudok biztatni, hogy az évkönyv hiányában a Receptvarázs.hu oldalon  nézelődjön, és válogasson a jobbnál, jobb receptek között. (természetesen az én receptjeimmel is találkozhattok az oldalon)



1 megjegyzés:

  1. Gratulálok, ez nagyon praktikus ajándék, én mindig azzal küzdök, hogy kitaláljam, mit főzzek másnap :)

    VálaszTörlés