2013. november 11., hétfő

Reader's Digest és a TV Paprika magazin közös receptversenye és a nyeremény!!!



A Reader's Digest és a TV Paprika magazin közös felhívást tett közzé még július végén a www.receptvarazs.hu weboldalon "keressük Magyarország legfinomabb karácsonyi ételeit" címmel. A felajánlott nyeremények igencsak csábítóak voltak melyeket a Tante Fanny, a Kalocsai Fűszerpaprika Zrt, a Hering Trade Kft, a Dynamit Kft, és a Cerbona kft ajánlott fel.(a felajánlott nyeremények összértéke 40 ezer forint) A nyertes recepteket, és beküldőiket pedig még az a megtiszteltetés éri, hogy mindkét magazin decemberi számában közre adják.

 Mivel van jó néhány kipróbált, és kedvenc karácsonyi recept a tarsolyomban, így én is beneveztem a versenybe néhány recepttel. Aztán izgatottan vártam az eredményhirdetést, hogy vajon bekerül-e a három szerencsés recept közé az én receptem egyike.
Telt-múlt az idő, majd október 21-én megtörtént az eredményhirdetés. Nagy volt az örömöm amikor megérkezett az értesítés, hogy IGEN!!!!! én is a szerencsés nyertesek egyike vagyok. 

A mai napon pedig meg is érkezett a nyereménycsomag, tele a sok-sok finomsággal. A csomag tartalma pedig, egy hűtőtáska tele  fűszerekkel, különböző olajok, tészták, paprikakülönlegességek, müzliszeletek, konyhai eszközök, leveles tészták szakácskönyve.......

KÖSZÖNÖM mind a Reader's Digest és a TV Paprika magazinnak, valamint a Receptvarázs Online-Gasztro magazinnak, a Tisztelt zsűri tagjainak,  Zsigmond Gábornak, Lukács Tamásnak, Csobaji Mártonnak, és Bérci Krisztiánnak!!!






A nyertes receptem pedig az Engadini diótorta lett. Nagyon finom, és igazi karácsonyi torta. Omlós tésztával, és citromos-diós töltelékkel. Első olvasásra lehet túl töménynek és édesnek gondolhatnánk, de ez ne tévesszen meg senkit. A citromos karamellnek köszönhetően egyáltalán nem édes, sőt..... Mivel erről csakis akkor tudunk meggyőződni, ha elkészítjük, így én mindenkit csakis biztatni tudok, hogy mindenképpen próbálja ki ezt a tortareceptet. Nálunk karácsonykor biztosan az ünnepi asztalra kerül.

6 megjegyzés:

  1. Gizi, megint csak gratulálni tudok. Úgy tűnik 2013 a szerencseéved lett - persze nagyon megérdemelten!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, jó sütést-főzést kívánok, és hozz sok recepted amelyet a nyereményeidből készítesz ;)

    VálaszTörlés
  3. Azt a mindenit micsoda nyereményözön!!! Szívből gratulálok! Használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!! és izgatottan várom micsoda finopmságok főnek-sülnek ki a nyereményből:)

    VálaszTörlés
  5. Mekkora csomag, nem semmi! Gratulálok! :o))

    VálaszTörlés