2013. november 8., péntek

Parmalat nyereményjáték és TEFAL ajéndéközön.



A Receptdoboz.hu még október elején nyereményjátékot hirdetett, melyre én is beneveztem. A játék lényege, hogy Parmalat termékek felhasználásával készült ételrecepteket kell feltölteni, vagy csak hozzászólni, esetleg a feltöltött recepteket a saját ízlésre átalakítani, kiegészíteni. Természetesen minden tevékenységért pontokat lehet gyűjteni, majd azokat értékes, és hasznos TEFAL termékekre váltani. Persze azért szerencsére is szükségünk van ahhoz, hogy a hetente megtartott sorsoláson a mi nevünket is kisorsolják. Mivel nagyon csábítóak voltak a nyeremények így én is feltöltöttem néhány receptet, és aktívan figyelemmel kísértem mások tevékenykedéseit is. Ezzel hétről-hétre részt vettem (és veszek még most is) a játékban. Az aktivitásom eredménye pedig, ez a sok szép TEFAL termék. Nagyon boldog vagyok, mert eddig is TEFAL serpenyőket és tortaformákat használtam, de ezek a mostani termékek már sokkal másabbak, sokkal szebbek és jobbak.

Mit is tartalmaztak a hetente érkező csomagok, hát nem mást mint egy nemesacél nagy kést, egy püspökkenyér formát, egy nyeles lábast üveg fedővel, egy csatos tortaformát, egy serpenyőt, egy lábast üveg fedővel, egy tortaformát kuglóf forma betéttel, egy piskótaformát, és egy bármilyen felületen használható fordítólapátot.

A szerencsének köszönhetően mostantól a magaménak tudhatom az összes megnyerhető TEFAL terméket. Nagyon boldog vagyok, és mindenkit csak arra tudok biztatni, hogy vegyen részt a még most is folyó játékban. Szerintem ezekért a csodás ajándékokért mindenképpen megéri játszani.

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok Gizi! Igazán szerencsés vagy az idei nyereményjátékokban! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Megint csak gratulálni tudok :)!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és hasznos ajándékok. Jó helyre kerültek. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Veled örülök, a szorgalmad elnyerte méltó jutalmát!!! Szeretettel gratulálok :) (még mindig fájó pont számomra a nem megérkező csomag, ilyenkor úgy érzem, a sors kompenzál)

    VálaszTörlés