2011. július 4., hétfő

Képes beszámoló, és újra kinyit a bazár!!!



Sajnos nagyon gyorsan elszaladt ez a pár nap, melyet "nyaralással", vagyis inkább sok-sok kirándulással és pihenéssel töltöttem. Párnapot a Balatonon töltöttünk, és igaz az időjárás a strandolásnak nemigazán kedvezett, viszont kiránduláshoz, jó nagy sétákhoz éppen jó volt. A Balatonról hazaérve, kerékpártúrán vettünk részt, mely szintén vízközelben volt, méghozzá a Duna mellet. Fürdésről persze itt sem lehetett szó, mert a víz bizony igencsak hideg volt, viszont a sok tekerés után, jó volt nagyokat sétálni a csodaszép erdőben. Beszippantani a friss levegőt, és hallgatni a madarak csicsergését. Volt olyan kirándulás melyről sajnos az esőnek és a hidegnek köszönhetően lekellet mondani, de reménykedem hogy hamarosan bepótoljuk majd.

Holnaptól pedig újra kinyit a bazár, és frissen, kipihenten, tele ötletekkel újra birtokba veszem a konyhámat. Bevallom már nagyon hiányzott, mint a sütés-főzés, mint pedig a blogírás.

Most pedig következzék egy kis képes beszámoló.











10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép helyeken jártál és csodaszép fotókat készítettél! :)

    VálaszTörlés
  2. Most olyan mintha veletek lettem volna, hogy láttam én is a képeket. Nagyon régen voltam a Balatonon, meg egyáltalán bárhol is? Hiányoztál, kipihentem állhatsz a tűzhely mellé hajrá!!!..

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lehetett kár, hogy az idő nem volt annyira kegyes hozzátok

    VálaszTörlés
  4. Klassz képeket hoztál Gizi! Kicsit kirándultam én is veletek :).

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép képek.
    Olyan volt, mintha ott lettünk volna mi is. Köszi:)))

    VálaszTörlés
  6. Barbi!
    Nagyon köszönöm!!:)

    VálaszTörlés
  7. Éva!
    Örülök hogy úgy érzed mintha Te is ott lettél volna velünk. Biztosan jól elbeszélgettünk volna.:)

    VálaszTörlés
  8. Bianka!
    Szuper volt, és már kezdek hozzászokni, hogy az idő minden évben kicsit kibabrál velünk.:)

    VálaszTörlés
  9. Ami!
    Köszi, és lehet még egyszer együtt kirándulunk majd.:)

    VálaszTörlés
  10. DebiGabi!
    Nagyon köszönöm.:)

    VálaszTörlés