2010. augusztus 17., kedd

Legújabb szerzeményeim.

Már régóta szemezek ezzel (na lehet nem pont ezzel, de ilyennel) a Tefal tortaformával, de valamiért mindig halogattam a megvásárlását. Igaz már annyi formám, tepsim és konyha felszerelésem van, hogy lassan nem férek el tőlük a konyhába. A napokban viszont, nézelődés közben megint egymásra találtunk, és most nem mentem el csak úgy mellette, végre megvettem. Már alig vártam hogy kipróbáljam, igaz biztos voltam benne, hogy nem fog csalódást okozni. Nem kell kikenni, nem kell bele sütőpapír a torta mégsem ragad bele, nem ég meg, mondhatom teljesen tökéletesre sül meg benne. Nagyon örülök, hogy végre megvettem, és már kinéztem egy "rokonát" ő lesz a következő.:))




Nézelődés közben megakadt ezeken az érdekes kis karikákon a szemem. Rögtön kézbe vettem és tanulmányozni kezdtem. Rögtön rájöttem, hogy ezek húskarikák.(na nem volt nehéz, mert látszik a képen:))) Nagyon jó ötletnek találom, mert a hústekercseket nem kell hústűvel, esetleg fogpiszkálóval átszúrni, elég a karikába helyezni és a kívánt méretű lyukba beleakasztani.


6 megjegyzés:

  1. Bővül a konyhai repertoár :))

    VálaszTörlés
  2. Jót választottál, nekem is ilyen van....

    VálaszTörlés
  3. Bianka!
    Igen, már régóta szemeztem ezzel a formával, de most megvettem, nem bírtam tovább.:)))

    VálaszTörlés
  4. Ami!
    Köszi, a húskarikára nagyon kíváncsi leszek, hogy fog szuperálni.:))

    VálaszTörlés
  5. Juci!
    Már kétszer sütöttem benne, és nagyon jó!!!! De gondolom akkor neked ezt nem kell mondani.:)

    VálaszTörlés