2010. június 16., szerda

Sült csirkecomb krumplival, csak egy ebéd ötlet!!


Sokszor vagyok úgy, hogy nincs semmi ötletem mit is főzzek, de gondolom ezzel mások is vannak így néha. Ilyenkor jön jól egy gyorsan elkészíthető és nem sok macerával járó sült hús. Tegnap éppen így jártam, volt itthon csirkecomb, na meg krumpli ami mindig kéznél van. Ezekből hoztam össze ezt az egyszerű, ám igen finom ebédet. A húst kicsit állni hagytam a pácban, de így is jól átjárták az ízek. A krumplit pedig héjastul befűszerezve sütöttem meg. Nagy előnye a légkeveréses sütőnek, hogy egyszerre két tepsit is belehet helyezni, így szinte egyszerre készülnek el az ételek.


4 db csirkecomb
4-5 ek Worchester szósz
2 ek szójaszósz
4-5 ek olívaolaj
4 gerezd fokhagyma

majoranna
bazsalikom
ételízesítő
2 dl fehér bor


A combokat jól megmosni, majd lecsepegtetni.
Egy tálba a szószokat a fűszerekkel és a fokhagymával jól összekeverni, majd beleforgatni a combokat. Letakarva legalább egy órán át állni hagyni. Közben többször átforgatni, hogy jól átjárják az ízek.
Ezután egy tepsibe helyezni egymás mellé a húst, majd aláönteni a fehérbort és a maradék páclét. Fóliával lefedni.
Előmelegített sütőbe tenni és kb. 45 percig párolni. Végül levenni a fóliát és szép pirosra sütni.

Köretnek majorannás- kakukkfüves-sós olívaolajba forgatott krumplit sütöttem.

6 megjegyzés:

  1. Elfogadnám ebédre! Imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Ami!
    Már küldöm is, én is szintén imádom!!:))

    VálaszTörlés
  3. Énisénis!!!!!!
    A fehérbor helyett lehet mondjuk husilevest aláönteni?^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon fincsi lehet, jó ötlet a holnapi ebédhez!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet!!! :),állandóan agyalnom kell,mit is főzzek,mert nálunk a legtöbbször az a válasz a kérdésemre:finomat...

    VálaszTörlés
  6. andi!
    Kigondolni nálunk is az én feladatom, pedig azt a legnehezebb.:))

    VálaszTörlés