2010. március 15., hétfő

Köszöntöm a Rendszeres Olvasóimat!!!!


Eljött ez a nap is, és vele együtt a 100. olvasóm is megérkezett!!!

Sőt, azóta még hárman bejelentkeztek rendszeres olvasónak, így sajnos nem tudom ki is volt a 100.-ik. Mivel nem szeretnék senkit sem megbántani, így név szerint nem emelnék ki senkit. Együttesen köszöntöm a négy utoljára bejelentkezett vendégemet.

Amikor egy évvel ezelőtt útjára indítottam ezt a blogot, még remélni sem mertem, hogy ilyen sok örömöt fog nekem jelenti. Azt pedig, hogy ilyen sokan kíváncsiak rám nap, mint nap, és megtisztelnek azzal, hogy rendszeresen meglátogatnak még álmaimban sem mertem remélni.

Most szeretném megköszönni a sok kedvességet, és figyelmet mindenkinek.

Külön is megköszönném az ÖSSZES RENDSZERES OLVASÓMNAK, hogy megtiszteltek a bejelentkezésükkel!!!!

További jó nézelődést, keresgélést a receptek között, és jó sütést-főzést kívánok MINDENKINEK !!!!!!

10 megjegyzés:

  1. Szeretettel gratulálok! Megérdemelt a siker!! :))

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék Neked ezúton-Yasminehez csatlakozva,sok szeretettel gratulálni:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok neked, még sok százat!

    VálaszTörlés
  4. Gratulalok.Nézz be ide:http://gabriellakonyhaja.blogspot.com/2010/03/blogok-mogotti-emberek-akik.html
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok neked, nagyon megérdemled:)

    VálaszTörlés
  6. Lányok nagyon köszönöm !!!!!:)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok Gizi ! :) Nagyon is megérdemelted!

    VálaszTörlés
  8. Gratula!
    (a 102. voltam/vagyok)

    VálaszTörlés
  9. szosz!
    Köszönöm!!!
    És köszöntelek, mint 102. olvasóm!!! Köszönöm, hogy bejelentkeztél!!!:)

    VálaszTörlés