2010. március 10., szerda

Egyszerű tepsis krumpli


Nem csak egyszerű, de gyorsan összeállítható és kiadós egytálétel készíthető így ebédre. Mindenki a saját ízlésének megfelelően tudja telepakolni minden finomsággal. Én most füstölt baromfi virslit, füstölt kolbászt, tojást és sajtot tettem a krumpli tetejére. Nagyon finom még, saját házi füstölésű sonkával, ami sajnos nekem most nem volt. De így is egy remek és kiadós ebéd kerekedett belőle. Friss salátával, vagy éppen savanyúsággal tálalható, és a siker nem marad el.



1 kg krumpli
5 pár virsli
füstölt kolbász (ízlés szerint)
4 db tojás
10 dkg sajt
szerecsendió
ételízesítő
majoránna
margarin

A krumplit, a virslit és a kolbászt vékony karikákra vágni.
Egy tepsit kikenni margarinnal, majd a felkarikázott krumpli felét beleteríteni. Ízlés szerint fűszerezni, majd befedni a megmaradt krumplival. Szintén megsózni és enyhén megszórni a fűszerekkel. Elosztani a tetején a virslit és a kolbászt, majd fóliával lefedni.
Előmelegített sütőben puhára párolni. (kb. 50 perc)
A fóliát levéve, rácsorgatni az előzőleg felvert tojásokat, majd megszórni a reszelt sajttal.
Visszahelyezni a sütőbe, és szép pirosra sütni.
Savanyúsággal, vagy salátával tálalni.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta!
    Ez hasonlatos a rakott krumplival...legalább is nálunk így hívjuk.Nagyon szeretjük,tavasszal vagy nyáron ubisalival,olyan finom...:)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gusztusos és tényleg gyorsan elkészíthető!

    VálaszTörlés
  3. Gizi: Istenien néz ki! Mondtam hogy ma lé napot tartok...? Éhes vagyok piszkosul....
    Ki is kapcsolok, mert nem bírom a látványt, annyira guszta! Holnap megeszem az egész tepsivel.....hagyjatok belőle!!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Niki!
    Köszönöm!!! Mi is nagyon szeretjük, főleg tejfölös uborkasalátával!!:)

    VálaszTörlés
  5. Liza!
    Köszönöm!! Szeretek néha ilyen gyors kajákat főzni, és még finom is nagyon!!:)

    VálaszTörlés
  6. Andi!
    Hogy bírod ki evés nélkül??? Én belehalnék!!! Részedet eltettem, holnap várlak ebédre!!:)

    VálaszTörlés
  7. Jajj Istenem de guszta, éhenhalok mindjárt, kell nekem itt reggel nézelődni!:-)

    VálaszTörlés