2010. március 30., kedd

Céklás töltött tojás




Még soha nem készítettem céklával töltött tojást, de már hallottam róla. Mindenképpen megszerettem volna kóstolni, így ma el is készítettem. Nem csalódtam benne, nagyon finom lett. Igaz be kell valljam, lassan hatalmába kerít a cékla, de még minden étel elnyerte a tetszésemet amit belőle főztem. Bátran merem ajánlani az ünnepi asztalra, ezt a színében különleges ám, annál finomabb tojást.


Hozzávalók:

tojás
cékla
torma

őrölt fehér bors


A tojásokat megfőzni, majd kettévágni és a sárgákat egy tálba tenni.
A céklát puhára főzni, megpucolni majd összeturmixolni.

A tojássárgáját villával összenyomkodni, majd ízlés szerinti mennyiségű céklapépet, tormát, sót és borsot keverni hozzá.(én csípős tormát tettem bele) Jól kikeverni és megtölteni ezzel a krémmel a tojások fehérjét.

Főtt sonka mellé tálalni, de retekkel magában fogyasztva is egy könnyű ebéd.

8 megjegyzés:

  1. Igazi húsvéti hangulat! :)
    Én is tervezek töltött tojást az ünnepekre. Ezt a céklás verziót még nem ismertem.

    VálaszTörlés
  2. De jó ötlet! Köszi a receptet! Teréz

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, igazi kis hangulatos összeállítás

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötlet! Nagyon finom lehet!

    VálaszTörlés
  5. Thrini!
    Valóban Húsvéti a hangulatom, pedig igazán nem tartozik a kedvenc ünnepeim közé.:)
    A tojás nagyon finom !!

    VálaszTörlés
  6. Teréz!
    Köszönöm hogy benéztél, és neked is csak ajánlani tudom!!:)

    VálaszTörlés
  7. Ami!
    Nem is gondoltam volna, hogy ilyen finom lesz!! Nálunk pillanatok alatt elfogyott.:)

    VálaszTörlés