2009. augusztus 4., kedd

Sajtos sült cukkini


Ez volt a másik finomság amit kipróbáltam abból a műsorból, ahol a gyerekekkel szerették volna megszerettetni a zöldségeket. Nem tudom ők hogy vannak ezzel, de nekem ez a változat is elnyerte a tetszésemet. Igaz a műsorban különböző dresszingekkel tálalták, de nekem nem volt rá időm készíteni hozzá, mert olyan gyorsan befaltam. És nem is volt rá szükség, mert így élveztem a ropogós sajt, és a finom cukkini ízét.

1 db cukkini
liszt
tojás
sajt


A cukkinit közepes méretű csíkokra vágni, majd besózni és egy kicsit állni hagyni. Ezután lisztbe, tojásba és reszelt sajtba forgatni.
Egy tepsit kibélelni sütőpapírral, és egymásmellé tenni a bepanírozott cukkini csíkokat.
Ezután az előmelegített sütőben, közepes lángon, szép pirosra sütni.
Semmilyen zsiradékot nem kell alá tenni!!!
A sajt finom ropogós kéreget von a cukkini köré.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, ezt mindenképp kipróbálom.

    VálaszTörlés
  2. Szia Ircsi!
    örülök hogy benéztél!!! Biztosan neked is ízleni fog.

    VálaszTörlés
  3. Gizi! Szuper recepteket találok itt nálad. Imádok ide jönni. Ezt is bizti kipróbálom!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Gasztroboszi!!

    Nagyon örülök hogy tetszenek a receptek, és annak még jobban hogy többször is ide látogatsz. Köszönöm neked!!!

    VálaszTörlés