2009. augusztus 1., szombat

Rántott hús tökmagos bundában


A mai ebédünk igen egyszerűnek indult, aztán gondoltam egyet és a megszokott rántott húst kicsit felturbóztam. Palacsinta tésztát készítettem, és tettem bele egy marék tökmagot is. Így jó szaftos húsit kaptam, és a tökmag pedig jól kiegészítette az ízét. Igaz nem egy kalória szegény ebéd volt, de néha kicsit talán elcsábulhatunk. Igaz az egészséges táplálkozás reményében, egy nagyon finom cukkini salátát készítettem hozzá.
pár szelet karaj
liszt
tojás
tej

tökmag

A húst kiklopfoltam, majd besózva kicsit állni hagytam.
A többi hozzávalóból sűrűbb palacsinta tésztát készítettem, és belekevertem a tökmagot. Majd először lisztbe, utána ebbe a masszába jól beleforgattam a húst, és bő olajban, szépen lassan, hogy a hús átsüljön készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése