2009. július 15., szerda

Sárgabarack dzsem

Végre beérett a sárgabarackom, így ma befőztem az első adag dzsemet!! Már alig vártam ezt a napot, de még álmomban sem gondoltam volna, hogy pont ma lesz ilyen meleg. Az idővel mit sem törődve nekifogtam a befőzésnek. Meleg az bizony volt rendesen, de az egyre megtelő üvegek ezt feledtették velem. Már a hűvösebb időre, és a sok finom süteményre tudtam csak gondolni. Most pedig már szépen ott sorakoznak a polcon, és várják a társaikat, aki szombaton követik őket. Akkor már nem dzsemesítővel készítem, hanem a régi jól bevált több órás kevergetős módszerrel. Így is finom, de annak azért mégis valahogy más az íze. Reménykedem hogy az időjárás akkor kegyesebb lesz hozzám.



Ma Dr.Oetker Dzsemfix Extra 2:1 dzsemesítővel készítettem el. A leírás szerint, betartva az utasításokat. Így sok időt spóroltam meg, és igazán finom lett a végeredmény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése