2009. május 20., szerda

Tejszínes-gombás csirkemáj

Még a múltkori nagy bevásárlás alkalmával vettem pár tálca csirke májat, és úgy döntöttem ma ebből készítem el az ebédet. Gombával, tejszínnel variálva különlegesen finom lett. Egy különleges körettel tálaltam, polentával, és az ízek remekül kiegészítették egymást. Nem is tudom régebben miért készítettem olyan ritkán májat, mikor nagyon finom tudd lenni. Na de mostantól sűrűbben kerül majd az asztalra.

50 dk csirkemáj
50 dk gomba
1 fej vörös hagyma
1,5 dl tejszín
2 db húsleves kocka
szerecsendió
őrölt fehér bors
majoránna
bazsalikom
kakukkfű
olíva olaj

A hagymát apró kockára vágni. A gombát felszeletelni, a májat pedig nagyobb darabokra vágni.
A hagymát az olajon elkezdeni párolni, majd hozzá adni a gombát és tovább párolni. Közben ízlés szerint fűszerezni. Pár perc után mehet bele a máj is, majd még pár percig párolni, és ezután felönteni a tejszínnel és addig főzni amíg besűrűsödik a szaftja.
Én kukorica darából készült polentával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése