2009. május 26., kedd

Nyár esti vacsora

Tegnap este megleptük magunkat egy finom halászlé vacsorával. Természetesen én is szoktam főzni, de most valahogy nem volt hozzá kedvem, így elmentünk Agárdra a Nádas Étterembe. Sokat járunk oda és igen csak elégedettek vagyunk úgy a kiszolgálással mint pedig az ételek ízével, és mennyiségével. Mindenkinek szívesen merem ajánlani. A halászlét én harcsa szelettel kértem, mivel abban nincs szálka. Nem csalódtam mert nagyon finom volt, főleg hogy egy kis erős paprikával jól megbolondítottam.

A halászlé után nem a megszokott túrós csuszát választottam, pedig nagyon csábító volt, hanem inkább egy Berber palacsintát. Hogy miért ez a neve arról fogalmam nincs, de nagyon finom volt. A palacsinta körtével és áfonya lekvárral volt megtöltve,csokoládéval leöntve, kókusz reszelékkel megszórva, körülötte aszalt sárgabarack és szilva volt a tetejét pedig tejszín habbal koronázták meg. Ez is nagyon finom volt. Dudára ettük magunkat, ma pedig csak vissza gondolunk rá. Még igen sok kóstolásra váró étel van az étlapon, igaz a nyár is elég hosszú az ilyen esték megismétlésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése