2009. február 22., vasárnap

Gomba fasírt


Nagyon sokszor készítem ezt a fasírtot. Egy diétás ételeket tartalmazó oldalon találtam rá és rögtön ki is próbáltam. Nagyon nagy sikere volt, és azóta rendszeresen az asztalra kerül. Krumplipürével szoktam tálalni. De kiváló egy saláta is mellé.

50 dk gomba
1 fej vöröshagyma
2-3 gerezd fokhagyma
15 dk zsemlemorzsa
2 db tojás
petrezselyemzöld
őrölt bors
szerecsendió
ételízesítő

A gombát húsdarálón ledarálom(vagy összeturmixolom), majd kicsit állni hagyom és végül jól kinyomkodom a levét. A hagymát, a petrezselyemzöldet apróra vágom és a gombához teszem. Ízlés szerint ízesítem, és hozzáadom a zsemle morzsát és a tojásokat is. Jól összegyúrom, majd gombócokat formálok belőle és zsemlemorzsába forgatom. Olajban kisütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése